Acum câteva luni, Irina Marinescu îmi spunea într-un interviu că brand-ul pe care l-a creat, Cap Aurora, a pornit în urma unui impuls interior care o provoca să facă bine, să se înscrie la Swimathon și să înoate pentru copiii cu autism. Așa a început să facă tricouri și tote bag-uri ale căror broderii manuale descriu înotătoare sincron, marinari, bărci, valuri și cam tot ceea ce ne poate duce cu gândul la mare. Un brand pe care-l numește „sora ei’ și îl consideră o entitate, pentru că îi simte forța și autonomia.
Cele mai citite articole
Despre asta este vorba atunci când intri în showroom-ul unui om care și-a luat pasiunea în propriile mâini și a spus „eu asta voi face, indiferent de obstacolele pe care trebuie să le trec’. Întâi de toate, dincolo de avantajele clare ale susținerii afacerilor locale, despre care vorbim mai jos, atunci când sprijini un antreprenor îți arăți respectul pentru un om care și-a investit acolo toate vi…
Citeste mai mult pe Fove.ro