Poziționarea paginilor, optimizarea site-ului, activitățile SEO pe site sunt concepte care pot fi auzite foarte des în lumea marketingului pe internet. Oricine dorește ca site-ul său, magazinul sau compania să apară pe web trebuie să le cunoască și să știe exact cum să le folosească.

Ce este SEO?

SEO este o abreviere a cuvintelor în limba engleză Search Engine Optimization, care în țara noastră înseamnă optimizarea unui site web în ceea ce privește vizibilitatea în motoarele de căutare. Scopul introducerii activităților SEO este de a poziționa site-ul web cât mai sus posibil în rezultatele căutării organice. Prin rezultate organice sau naturale se înțelege toate cele care nu sunt sponsorizate de publicitate.

De asemenea, trebuie menționat faptul că SEO nu este un proces unic și necesită o muncă și o monitorizare constantă, deoarece tendințele motoarelor de căutare se schimbă constant. Mai mult, Google și alte motoare de căutare introduc foarte des modificări în algoritmii lor la care ar trebui adaptat conținutul de pe site, care sunt în principal responsabili de poziția site-ului. În plus, este, de asemenea, important să creezi site-uri web compatibile cu dispozitivele mobile, pe care oamenii le folosesc din ce în ce mai des.

Ce sunt activitățile SEO?

Următoarele se pot distinge printre activitățile SEO:

  • poziționare – activități off-page
  • optimizare – adică activități pe pagină

Foarte des, ambele activități sunt percepute ca un substitut al termenului SEO. Primul grup reprezintă activitățile desfășurate în afara site-ului web, în ​​timp ce al doilea este strict legat de acesta.

Poziționarea site-urilor web se bazează pe obținerea de referințe valoroase de pe site-uri web externe (de exemplu, bloguri) care au conținut pe un subiect similar. Astfel de activități sunt adesea denumite link-building și au loc în afara site-ului țintă. Dacă vrei să întreprinzi astfel de acțiuni, trebuie să acorzi în primul rând atenție calității conținutului de pe site, unde va fi plasat linkul către site-ul tău.

Optimizarea site-ului web

Optimizarea site-ului web este despre acțiunea pe un site web găzduit. Acestea includ, printre altele, monitorizarea și îmbunătățirea constantă a parametrilor, cărora roboții motoarelor de căutare le acordă o atenție specială. În plus, aceste activități sunt, de asemenea, destinate să facă site-ul web mult mai ușor de utilizat. Datorită acestui fapt, ei vor petrece mai mult timp, ceea ce se va traduce și într-o poziție mai înaltă în rezultatele căutării. Această optimizare seo  se bazează în principal pe modificări ale conținutului de pe site și din codul HTML al site-ului.

În trecut, listele de rezultate ale motoarelor de căutare se bazau pe analiza de bază a cuvintelor cheie care erau pe site-uri web. Acest lucru a dus la situații absurde în care conținutul era de o calitate foarte scăzută, dar plin de fraze cheie. Pentru utilizatorul care caută răspunsuri la o anumită problemă, acestea nu au fost valoroase, deoarece nu au fost acolo.

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!