Pregatirea profesionala, experienta, puterea si dorinta de munca sunt, evident, printre cele mai cautate calitati pentru orice angajat. Dar asta nu inseamna ca, in orice situatie, acestea sunt suficiente pentru ca performanta sa apara si sa se mentina fara probleme la fiecare loc de munca. 

O importanta aparte o are si mediul in care fiecare „om al muncii” isi desfasoara activitatea profesionala. De exemplu, coordonate precum randament, productivitate, eficienta, creativitate pot fi influentate intr-o masura semnificativa de calitatea locului in care este desfasurata activitatea profesionala. Astfel, in cazul desfasurarii unei activitati specifice de birou, vezi spatii de birouri Timisoara, deci care presupune in cele mai multe situatii statul prelungit in fata calculatorului, dar si cu ochii in tot felul de acte si documente, munca intr-un spatiu inchis si care nu permite acea inviorare data de lucrul afara, in natura, sunt cateva recomandari care, aplicate, pot aduce cu adevarat plus valoare.

Astfel, alaturi de dotarea biroului cu tehnologia corespunzatoare indeplinirii in cele mai bune conditii a  sarcinilor punctuale de serviciu, asa cum sunt prevazute acestea in fisa postului, sunt cateva elemente care vor contribui decisiv la starea de bine a celui care munceste in acest spatiu. 

Cele mai citite articole

Iar starea lui de bine, confortul si asigurarea unui mediu cat mai prietenos la serviciu se vor reflecta in mod pozitiv in activitatea lui. Pentru ca fiecare angajat care munceste intr-o atmosfera mai relaxata va fi mai eficient, mai creativ. 

Este important ca biroul sa aiba sursa de lumina naturala suficienta, in niciun caz un spatiu fara ferestre sau una de mici dimensiuni nu ii va oferi angajatului putere de munca  pentru un interval indelungat, pentru ca va resimti acel spatiu asemenea unei custi si se va instala senzatia de lipsa de aer suficient.  

De asemenea, existenta unor piese de mobilier cu suficient spatiu de depozitare si compartimentare a documentelor cu care se lucreaza, a mapelor, bibliorafturilor bine organizate si care sa dea posibilitatea gasirii cu usurinta a fiecarui dosar sau act cautat la un moment dat. 

Totodata, mentinerea unei bune organizari, a ordinei, dar si posibilitatea de a a crea la locul de munca un spatiu personalizat sunt foarte importante. Deoarece pentru fiecare dintre noi jobul inseamna sa petreci zilnic mai mult timp in acel spatiu, iar posibilitatea de a-ti personaliza mediul in care lucrezi  are efecte excelente asupra muncii desfasurate, de exemplu o fotografie din care iti zambesc cei dragi, asezata pe biroul de lucru, un tablou cu o imagine relaxanta din natura, un ceas cu un design placut pe perete,  unul sau cateva ghivece cu flori, care sa anime atmosfera.

Cele mai citite articole

Leave a comment