Colaborarea dintre Mastercard și HaHaHa Family integrează două elemente de bază din viziunea Mastercard: obiectivul de a construi un viitor mai bun prin toate produsele, serviciile și parteneriatele sale, și noua identitate audio, o arhitectură sonoră complexă la care au contribuit artiști internaționali de renume și care se extinde în direcția mai multor elemente, de la logo-uri audio și tonuri de acceptare la punctele de vânzare la partituri într-o diversitate de genuri muzicale.
Cele mai citite articole
„În primăvară, anunțam o nouă viziune de companie, aceea de a construi un viitor mai bun în Romania, viziune pe care am clădit toate activitățile noastre. Ideea s-a materializat prin parteneriatul pe termen lung cu Asociația Dăruiește Viață și susținerea cauzei #NoiFacemUnSpital, către care Mastercard a donat peste 1 milion de euro în 2019, precum și prin lucrurile de zi cu zi pe care le facem ca echipă, în România. Am pornit la drum cu dorința de …
Citeste mai mult pe Fove.ro