Noul sistem hibrid va fi introdus pe modelele Vitara, SX4 S-Cross și Swift Sport, și promite emisii de CO2 cu 20% mai mici, mai mult cuplu motor și un consum (calculat la standardele WLTP) cu 15% mai bun. Aceste modele vor înlocui versiunile actuale care folosesc motorul 1.4 Boosterjet (K14C) cu transmisie manuală.
Cu principii de funcționare similare cu sistemul de 12 V Hybrid SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) – cu care Suzuki a deschis calea hibridizării în 2016 și care s-a regăsit pe modelele Ignis și Swift cu transmisie manuală – noul ansamblu propulsor hibrid de 48 V își păstrează calitatea de a fi ușor, toate componentelor sale cântărind mai puțin de 15 kilograme.
Noul – și mai puternicul – sistem hibrid Suzuki SHVS este alcătuit dintr-un acumulator litiu-ion de 48 V, un demaror-generator integrat (cunoscut ca ISG) și un convertizor 48 V-12 V (DC/DC) pentru a alimenta componentele care necesită o tensiune mai mic…
Citeste mai mult pe Fove.ro