Victorias Secret este de ani buni unul dintre acele brand-uri capabile să fie relevante cultural – un bărbat care nu se simțea confortabil să intre în magazinele de lenjerie pentru a cumpăra ceva pentru soția lui a fondat brand-ul în 1977, care în curând a devenit un real succes grație magazinelor, dar și catalogului care, în 1982, genera 55% din veniturile companiei. Și poate că chiar ideea unui magazin de lenjerie intimă pentru femei creat pentru a face un bărbat să se simtă bine avea să prevestească ce urma.
Brand-ul a fost vândut lui Leslie Wexner în 1982, iar de atunci nu a făcut altceva decât să se extindă, curprinzând astăzi linii de parfumerie și cosmetice, ajungând la mii de magazine în toată lumea și, mai ales, având un show anual care dădea tonul în trend-uri și atrăgea atenția a milioane de potențiali clienți. Asta până anul trecut, când imperiul clădit de Wexner a început să se clatine. Show-ul a fost anu…
Citeste mai mult pe Fove.ro