Strategii eficiente pentru a atrage cât mai mult clienţi pe site-ul web al companiei tale

Atragerea cât mai multor clienţi şi fidelizarea lor în site reprezintă o provocare pentru orice companie, indiferent de momentul evoluţiei business-ului, iar instrumentele şi metodele SEO  sunt foarte importante.

La început, este necesar un trafic cât mai mare pentru că potenţialii clienţi să cunoască bine specificul afacerii, produsele, şi pentru consolidarea brandului. După ce au fost atinse aceste praguri, este nevoie de un trafic constant şi tot mai mare pentru a extinde afacerea şi pentru a creşte numărul de vânzări şi de conversii.

Site-ul modern, optimizat şi bine pus la punct – prima şi cea mai importantă metodă de promovare a afacerii

Pentru promovarea unei afaceri în mod eficient, astfel încât clienţii să găsească uşor produsele şi serviciile oferite, este nevoie de un site optimizat, modern şi foarte bine pus la punct. Astfel, clienţi se vor fideliza şi vor alege să revină ori de câte ori este necesar. Strategiile de promovare ale unui site web includ atât servicii SEO on page şi off page, cât şi strategii plătite. În ziua de azi, poate fi necesară şi promovarea plătită pe Facebook, LinkedIn, Instagram, prin campaniile online de social media.

Aceste forme de promovare contribuie la poziţionarea în motoarele de căutare şi procesele SEO. Fără promovare plătită, fără strategii de link building, procesul va fi lung şi foarte anevoios. De asemenea, reprezentanţii companiilor care beneficiază de un site web optimizat trebuie să stabilească care este publicul ţintă, ce campanii sunt cele mai potrivite pentru a ajunge la el şi ce cuvinte cheie interesează potenţialii cumpărători, prin măsurători şi evaluări corespunzătoare.

Crearea de conţinut de calitate – un must have al procedeului de atragere de noi clienţi

Cele mai citite articole

Pentru a promova un site, este important ca acest site să fie nu numai bine pus la punct, ci să fie interesant şi foarte corect scris. Astfel, produsele şi serviciile trebuie să fie prezentate corect, cu cât mai multe detalii importante ce ar putea să îl intereseze pe vizitator. Orice articol de promovare are nevoie de un conţinut atractiv, unic şi relevant. 

În plus, se va ţine cont şi de fidelizarea şi menţinerea clienţilor vechi, nu numai de atragerea de clienţi noi. Un număr stabil de clienţi poate fi  o garanţie pentru trăinicia unui business. în plus, mesajele personalizate care arată fiecărui client că este unic şi special ajuta reprezentanţii site-urilor în păstrarea unor relaţii de durată şi tranice.

Campaniile de retargeting sunt la fel de importante pentru câştigarea clienţilor. Concret, un client care s-a arătat interesat de un site sau de un produs nu trebuie lăsat să părăsească site-ul fără a-i fi amintit de produsul său de pagina care l-au interesat. Dacă acel produs îi este oferit la un preţ mai mic, cu siguranţă va reveni şi va cumpăra. 

Nu în ultimul rând, clienţii mulţumiţi trebuie să recomande site-ul sau să aducă încă un client, iar oferirea de vouchere sau de bonusuri clienţilor care cumpără produse şi servicii şi recomandă respectivul produs său serviciu reprezintă o alegere foarte importantă pentru promovarea afacerilor. 

Cele mai citite articole