VEZI GALERIA FOTO
La finalul prezentării de luna trecută a colecției sale Toamnă/Iarnă 2020-21 din cadrul Milano Fashion Week, Giorgio Armani nu a fost întâmpinat cu aplauze, așa cum era obișnuit, ci cu o liniște apăsătoare. Pe 24 februarie, numărul cazurilor confirmate de Coronavirus în Italia era de peste 200, așa că celebrul designer a ales ca show-ul său să aibă loc fără public și să fie difuzat online. Era doar începutul pandemiei care a lovit întreaga lume, iar industria modei, care depinde de călătorii și interacțiuni umane ca de aer, nu putea rămâne neafectată.
Toți cei care au participat la fashion week-uri, cum ar fi colegele noastre Domnica și Cristina, au trebuit să se auto-izoleze la întoarcerea în țară și să lucreze de acasă. Brand-urile au fost nevoite să își revizuiască strategia de vânzări – Adrian Joffe, directorul Comme des Garçons, a declarat pentru Vanity Fair că angajații cas…
Citeste mai mult pe Fove.ro